torsdag 20 augusti 2009

Lost Heaven







Jag börjar så smått att hitta tillbaka till mitt Shanghailiv. Har fräshat upp min kinesiska, ätit för mkt ris och idag har jag varit ute på stan igen. Middag och drink med vänner, perfekt avslut på en torsdag.

Kvällen bjöd på kinesiskt på en av de få kinesiska restauranger som bjuder på en helt underbar inredning. Vanligtvis är man lyckligt lottad om de kinesiska restaurangerna har gardiner. Dock är maten inte i närheten av det skabbiga lunchstället som saknar dörrar till toaletten...

Kärlek
Sara

2 kommentarer:

  1. roligt att läsa om en svensk i Shanghai!

    jag kommer att flytta dit i September och praktisera på ett arkitektkontor!. det ska bli så himla spännande!

    mvh maja

    SvaraRadera
  2. hej maja!

    kul att du hittat min blogg och kul att du ska hit, det är en helt UNDERBAR stad!!! hojta gärna till när du e på plats så kan du hänga med ut o käka nästa gång!

    Sara

    SvaraRadera