måndag 6 april 2009

Hemmafru?

Har fått en hel del undringar vad en "hemmafru" som jag gör på dagarna... Jag vet inte än. Har bara varit hemmafru en dag :-)

Men min närmaste framtid kommer iaf att bestå av en intensiv kurs i kinesiska. 3 timmar om dagen 5 dagar i veckan tillsammans med Zuzana, Mickes kollegas tjej. Vi får 100 språktimmar av IKEA så det räcker några veckor. Jag har även och ÄNTLIGEN lagt in en växel på träningsfronten. Just nu provar jag olika yogastudior för att hitta en jag gillar, de flesta verkar ha den underbara kombinationen av både bikram och power yoga. Så har vi även ett gym men en "springmaskin" (vad heter det på korrekt svenska?!) Det var längesedan jag sprang och hade glömt hur härligt det är! Imorgon ska jag på lunch med de berömda "swedeladies", nästan lite läskigt ;-)

Summasummarium: hemmafrulivet verkar kunna bli ganska bra :-)

Kärlek
Sara

2 kommentarer:

  1. Löpband??! Alexandra

    SvaraRadera
  2. Katja Cedergren8 april 2009 kl. 00:10

    Hej Sara!
    Harligt att lasa! Jag ar imponerad over ert mod!!! :o)
    Just nu skriver jag fran Banaue i Filipinerna dar vi har det kanon! Men, till skillnad fran dig sa bar det av hemat om drygt en vecka... Violket kanns bade bra och lite trakigt... :o) Fortsatt skriv sa ska jag fortsatta att lasa och forundras!!! :o)

    Manga kramar
    / Katja (o Johan)

    SvaraRadera