söndag 26 april 2009

just another sunday

En helt vanlig söndag. Hmm, fel. En helt vanlig söndag i Shanghai. Champangebrunch, där hummern och champangen flödar fritt. Shopping o nagelfix i Shanghais häftiga småbutiker för mig. Gocart och öl för Micke. Dagen rundades av med burgare på en lokal pub. Vad har du gjort?

Förlåt, var bara tvungen o skryta liiiite :-) imorrn blir det jobb som för alla andra knegare. Eller nej. Imorrn blir det nya, roliga, häftiga IKEA jobbet i SHANGHAI!

Kärlek
Sara

4 kommentarer:

  1. Hej hjärtat!
    Nu har jag läst igenom alla inläggen och är uppdaterad. Jättekul att läsa!
    Massor med kramar och pussar
    Maria & Tea

    SvaraRadera
  2. Jahaja... själv deklarerade jag, betalade räkningar och packade inför vår flytt, känns som du hade en bättre söndag än mig : ) Men det är jag bara glad för! Känns skönt att veta att ni har det bra, långt där borta!

    Massa kramar

    SvaraRadera
  3. I Sverige var det en fin solig helg. Vi var många som var i våra trädgårdar och jobbade. Sedan hade Anna o Petter ordnat ett mingelparty hos sig där vi var många nuvarande och gamla Anötter/C Tech-are. Kul!
    Hälsn Anette P

    SvaraRadera
  4. jacob å nina e avis=)jompa han me!
    Fett med kram till vår fina syrra från oslo

    SvaraRadera