måndag 13 juli 2009

Makeover!

En av mina sofistikerade kollegor passade på att beställa en mascara från Hong Kong vilket tvingade mig att leta upp en butik som sålde Givenchys produkter. Väl där blev jag erbjuden en make over av en fransk make up artist, gratis. I ärlighetens namn var jag inte alls sugen på att sitta inne i ett shoppingcentre, jag ville ju sightseeia! Men efter lite mutning med chokladkaka gick jag till slut med på att bli sminkad (ok såååå svårövertalad var jag inte). Efter ett antal avbrytna penseldrag (för autografskrivning) inser jag att mannen som sminkar mig är Givenchys top make up artist. Vanligtvis sminkar han inte otacksamma turister utan modeller för bla Vouge. Hmm, antar att jag aldrig kommer bli en cool stadsbrud med koll på läget, men ibland har jag flyt!

Ska även tillägga att jag fick med mig en "goody" till världens finaste mamma (gissa vems?!)

Färdigsminkad! Jag och make up artisten (som jag glömt namnet på igen...)

Kärlek
Sara

2 kommentarer: