onsdag 8 juli 2009

sjukling

Idag e jag hemma sjuk :-( Har mått lite allmänt skumt senaste veckan och nu har magen börjat krångla så det blev en dag hemma. Trots illamående e det faktiskt lite mysigt! Har ägnat hela dagen åt bara mig, lite SATC, choklad och så ska jag iväg på massage snart. Hoppas att vara fit for fight igen på fredag, då ska jag ju möta upp Micke i Hong Kong.

Visar några bilder från helgen när vi var iväg och seglade. Jättefin sjö men det låg en o annan död fisk o guppade i vattenbrynet... Var väldigt noga med att inte trilla i!

segelbåt al la kina. den vi använde hade segel!

Kärlek Sara

2 kommentarer:

  1. Malin Wingårdh-Hallgard9 juli 2009 kl. 13:22

    Hej gumman!
    Hoppas du mår bättre och att din sjuka inte håller i sig! Eller var det nu är... hehe.

    Hong Kong låter spännande... shit vad du får uppleva mycket... själv skall man till Lisseberg på tisdag.. haha vilken kompisk jämförelse..
    Idag gick jag på semester, häligt, nu väntar vi bara på värmen skall komma tillbaka.

    Ha det undrbart. Hörs och SES snart :-)
    pusss och kram

    SvaraRadera
  2. hej vännen!

    ja, snart ses vi!!! :-) helt otroligt va snabbt tiden går!

    Hong KOng var häftigt, men man ska inte underskatta liseberg!!!

    stor kram till dig!
    Sara

    SvaraRadera