söndag 17 maj 2009

Blockad....

Min blogg är blockad… Iaf hemifrån, kommer märkligt nog åt den via jobbet. Konstigt men vi har upptäckt att vissa sidor verar vara sådana. Inte allt med Kina är bra och smidigt... Kommer dock att hålla de flesta av mina åsikter om kinesiska staten utanför denna blogg. Kina har över 30 000 anställda som enbart arbetar med att censurera nätet... Men tar gärna och diskuterar kinesisk politik över en kopp kaffe i sommar.

Tänker iaf blogga vidare! Tycker att det e ganska kul och så är ni ju så många som läser! Hade inte trott att så många var intresserade av mina äventyr... Har fått så många fina ord som verkligen värmer! Så jag lovar, mer blogg blir det, trots censur!
Kärlek
Sara

4 kommentarer:

  1. Skit!!! Hela inlägget försvann, hinner inte skriva om. Vill bara säga att jag också tycker om att läsa om er!"!!!!!!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur e det med bekanskaperna där nere, har ni hittat trevliga folk att hänga med?? Sån tur det gick att skriva lite, o jag hållet med katja, ser gärna fler dags summeringar som detta inlägget, så mysigt att läsa o höra hur ni har det! Kram stora trädgårdsg 20 :)

    SvaraRadera
  3. Hej hej gumman!
    Läser inte varje dag men när jag läser läser jag allt! Det är jättekul att få veta vad du donar med. Var hemma hos Sara i fredags, oj vad vi saknade dig då!
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  4. Klart jag, som tillfälligt hemmavarande förortsmorsa, är intresserad av ditt exotiska liv i kina. Ni verkar ha det så bra. Skriv skriv!

    Kraaaam

    SvaraRadera