torsdag 7 maj 2009

some things never change

JAG ÄLSKAR ATT TRÄNA!

Vissa saker ändrar sig inte, även om man befinner sig på andra sidan jorden. Det är få saker som slår ett hårt svettigt träningspass, känna endorfinerna rusa genom kroppen. Lovley! Är nyss hemkommen från en bikramyogaklass (yoga i 40 grader) och känner mig så där skönt genomtrött. Har svettats, stånkat, och NJUTIT i 90 minuter. Perfekt avslut på en hård jobbdag.

Har hittat en underbar yogastudio ( http://www.yplus.com.cn/indexe.php ) som har alla möjliga sorters yoga: bikram, power, ashtanga, yin, flow... Lärarna kommer från hela världen och jag måste säga att jag e imponerad! Kommer lägga många underbara timmar där och förhoppningsvis kan jag även hitta tillbaka till den yogaform jag en gång haft :-)

Nahmaste!
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar