söndag 24 maj 2009

Verklighetschock

Nu har vårt liv kommit till Shanghai, nedpackat i 60 lådor. Skönt att ha våra saker och underbart att ha fler än 3 par skor att välja på! Dock blev det även en liten verklighetschock. Jag har verkligen flyttat till Kina... Jag e inte utbytesstudent, inte på semester, jag bor här.... Vad tusan har jag gett mig in på?!?!? och varför hade jag glömt att sheppa det allra viktigaste, mina underbara vänner och min fantastiska familj?!?! Mkt slarvigt!!!

Kärlek
Sara

4 kommentarer:

  1. mycket slarvigt... :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad vi saknar dig! Tack för bloggar, mail och facebook, ;)
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  3. Åh gumman!
    Nu är det verkligen på alvar! tycker också det känns som att du bara är ute ett tag.. på en av dina resor.. men när jag läste detta förstod även jag, att ni verkligen BOR där borta... såååå långt borta och sååå länge....

    Hoppas ni har kommit i ordning med era saker i den lyxiga vardagen :-)

    kram på er
    saknar dig gumman!
    Malin W-H

    SvaraRadera