fredag 18 september 2009

MÅNDAGSSKUL!

När jag var hemma i somras fick jag många fina kommentarer om mina fina smycken :-). Designern heter Jenny och är en av mina nya Shanghaivänner (fast hon kommer från Småland). Är du sugen kan du oxå få köpa smycken av henne!

om NORD - Jennys företag
NORD skapades av Jenny Natzén 2009. Jenny har en bakgrund som kock och lastbilschaffis med bestämde sig efter sin flytt till Shanghai för att sadla om och ta till vara på sin estetsika talang. Hon startade smyckeföretaget NORD. Jenny gör och designar alla smycken själv. Hennes strategiska placering här på jorden gör att hon får tillgång till unikt och billigt material och kan tillverka prisvärda smycken som du inte hittar någon annan stans.

Nu gör jag slag i saken och gör hennes fina smycken tillgängliga för er, familia och amigos! Du kan köpa NORDs smycken som privatperson i mindre skala eller som återförsäljare. Kanske bjuda hem några vänner en kväll och sälja lite, eller ta med till jobbet? Priserna jag lägger ut här gäller om du köper en mindre skala (porto tillkommer), om du är intresserad av ngt lite större så kontakta Jenny. Du beställer genom att maila mig eller Jenny jennyfrannorde@hotmail.com



Underbara armband, 50 kr st

Halsband med badrumsploppskedja 125 kr

Bilduppladdaren ville inte ladda upp fler bilder men de kommer... :-)

Kärlek
Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar