söndag 13 september 2009

Sverige, vänner och kärlek!

Idag har jag längtat hem lite. Funderat över vad som egentligen gör mig lycklig. Vänner och familj ligger högt upp på listan. Så varför är jag då så långt borta.... Jag har lyssnat på Bo Caspers orkester och tittat på bilder från sommaren. Bilder som dessa gör ju inte hemlängtan mindre precis... Sverige, vänner och kärlek!


vackra Helsingborg
lekande lillebror
kärlek på min underbara vän Marias brölopp

rumpor
kalas med fina vänner

Kärlek
Sara

2 kommentarer:

  1. Bo Kaspers gör mig lycklig!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Mycket kärlek tillbaka från Stora trädgårdsgatan ;) Jag är förvisso på lilla fiskaregatan nu, o har precis kramat om Nina som var här och hälsade på! Nu e det te och kurera som gäller, jag har feber o värk ;( o dagarna räknas ner till D ska åka ;( så liite extra ynklig känner man sig allt...tänker på er! Kram Carro

    SvaraRadera