söndag 21 juni 2009

Well...

I dag har vi bränt 3000 kr. Ve och fasa, det gör ont i mitt ekonomihjärta! Å andra sidan får man mkt för slantarna. I utbyte mot 3000 smutsiga kr fick vi: 1 väska paul smith, 10 kallingar björn borg, 2 piké grant, 2 piké paul smith, 1 skärp i läder, 1 par converse, 1 jeanskjol, 1 nintendo wii, 1 par solglasögon, 1 par sandaler, 1 skinnväska, 11 spel till ninendot. Avslutade med en lunch för två för 34 kr. Var ju tvungen att kompensera :-)
Allt var helt äkta, loooovar. Lovar även att ta med dig till fake market när du kommer hit!


Kärlek
Sara

2 kommentarer:

  1. Hej Sara,
    Jag har nu sträckläst din blogg! Du skriver helt fantastiskt! Vilket äventyr ni lever i.
    Jag har legat deckad hela helgen av en argsint förkylning som inte ens ville ge sig efter 3 snapsar. Jag skickade Viktor på midsommarfest och gick själv och lade mig. Trist midsommar =(
    Jag saknar er! Vi ska lätt planera in en middag när ni är hemma i sommar! Jag återkommer med förslag på datum!

    kramen från eva

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir Eva! Tack för komplimangen!!! Ser fram emot middag med massa gott vin i sommar!!!

    Hoppas att du mar bättre nu, låter så där halvkul att ligga nerbäddad på midsommar... stackare!

    KRAM
    Sara

    SvaraRadera